onsdag 20 oktober 2010

Lite om Scrapträffen på Nolaskolan!

hejhopp!
I helgen som var va jag på scrapträff på Nolaskolan med Nettan, Madde och hennes 3 kompisar Sara, Virre oc Ann-kristin, tror jag hon hette + ca 140 andra scrapgalana tjejer + en kille xD
 Jag hade SUPER roligt men jag hann inte göra allt för mycke. Jag gjorde 3 st Lo, 1 väska och en altrad tändstiksask. Sen handlade jag en massa saker :D eller egentligen inte en massa, men en blomstans som jag kommer ha mycke nytta av. sen lite annat smått å gott!  Sen träffade jag på två av mina favvo scrappare (fast man är ju så blyg så man vågar ju inte snacka med dom) (A)  men ändå, jag har i alla fall sett dom i verkligheten ;) *stolt*

 Sen så kom jag ju tvåa i en tävling! Det trodde jag ALDRIG skulle hända, inte på en sån stor träff i alla fall! Nästa gång kanske jag kommer etta rakt ;) hihi

Väskan har jag gjort helt själv, vart inte suuuper nöjd men nu vet jag hur man gör så kan göra en ny och mycke finare!













En Lo på min fina lillasyster <3
 












Det var med den här Lo´n jag kom tvåa med :) 













En Lo på min alldeles nya Systerdotter, detta var en snabbutmaning och gjorde den efter en skiss.
Har tyvärr inte kvar den så ni kan inte få se hur skissen såg ut :P och plus att det är en väldigt dålig bild













Och den mycket "fina" slarvgjorda tändsticksasken

1 kommentar: