måndag 25 oktober 2010

Var i Umeå idag...

Idag har jag och Jocke skjutsat hans pappa till Umeå (han jobbar där på veckorna).
Då passade vi på att åka in på biltema för att köpa dubbelhäftande tejp, och det vart 8 rullar :D haha  så jag klarar mig nog ett tag nu ;) 

Efter biltema åkte vi och lämnade hans pappa där han sover på veckorna då han jobbar, sen for vi till stan å där träffade vi Veronica, var ju ett tag sedan man var med henne! då käkade vi och sen gick vi på panduro och handlade lite bra å ha saker!

Imorgon hoppas jag på att posten ska komma med en massa skojiga paket till mig :D

1 kommentar:

  1. Biltemas tejp är bäst :D
    Jag måste nog ta mig en tur till Umeå snart, jag har bara en rulle kvar *jaiks*
    Hoppas brevisen kommer med brev idag ;)

    Kram kram

    SvaraRadera