fredag 19 november 2010

börjar hända lite saker nu....

Kom hem  för ett tag sedan efter en "jobbintervju" som personlig assistent:D
såå roligt att det börjar hända saker nu! är less på att gå hemma... + att jag har fått tag i en praktikplats nu...känns underbart! 
Så nu har jag ett extra jobb på ett sjukhem, Kontakt person, personligassistent (förhoppningsvis)  + praktik! så jag kommer ha fullt upp framöver :D men det är bara bra så jag kan flytta hemifrån snart!

Imorgon är det julpysselträff heeela dagen! 9-22 :D riktigt nice!
Då får man käka julbord å scrappa en massa (om jag inte får idé torka då) men det ska bli roligt!

Btw så kom mina stämplar idag som jag vann, det gick riktigt fort å sånt gillas!  men kunde bara montera 2 av 6 st för jag hade för lite  Ez mount så jag får köpa mer sen då jag får löning :)  och dom var super fina, tack tack stämpelkällan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar