torsdag 4 november 2010

insåg just...

Jag insåg just att jag har köpt på mig väääligt många promarkers pennor... Jag har nämligen 78 st! alltså fatta 78 st!!!! och jag börja måla med dom i Augusti i år... Hur har jag lyckas samla ihop såå många?! jag fattar inte hur det gick till....  :O 

 














sen då jag var igång så knäppte jag kort på nääästan hela min scraputrustning...Nörd som man är (A) haha fast det fattas papper å lite annat... 
















lite så där lagom stor, MEN man vill ju ha en massa mer, man får aldrig nog och för mycket, tyvärr ;)

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå köpt på mig väldigt många PM men jag använder dom inte, pga att jag är sååå dålig på att färglägga. Men har börjat öva lite smått nu, så jag hoppas att dom ska komma till nytta!

    SvaraRadera
  2. Men shit jag skulle mer än gärna ha 78st PROmarkers!! Jag älskar att måla stämplar med dom :D Har typ bara 16st, är ju inte så mkt man kan göra med dom inte :P

    SvaraRadera