torsdag 2 december 2010

Är så glad

Sitter hemma och lyssnar på lite musik. 
Idag har jag vart på praktiken och det gick bara fin fint är så glad för jag ska redan få börja jobba extra i helgen...det är ju bra gjort har ju bara vart där i 4 dagar så ;) 
så jag hoppas jag får jobba mycket nu och får ett "nystarts jobb" det skulle ha vart helt underbart alltså!! 

sitter och försöker få tag i komvux studievägledare och det är inte det lättaste kan jag tala om...Jag ska kolla upp lite saker, jag ska ju kanske börja plugga till undersköterska xD

Och jag måste bara säga GRATTIS till min kompis Petra som har fått en fast tjänst på ett äldreboende :D Är sååå jävla glad för hennes skull! :)

Jag är bara sååå Glad i dag :D

men en sak är jag inte glad för och de är att Jocke har åkt till skövde över helgen, dom ska ha begravning för hans farfar som gick bort för ca 3 veckor sedan :(


2 kommentarer:

  1. Men så kul, Bea, att det börjar hända saker för dig! Du ska se att allt kommer att ordna sig o att du snart kan flytta hemifrån :)
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att praktiken går bra och att du fått jobba extra :)

    Lycka till med allt.

    Usch för begravningar.

    Ha de gott.
    kram kram

    SvaraRadera