måndag 3 januari 2011

babbel...

Hejhopp!
Känner att jag inte har uppdaterad bloggen på¨ett tag... Sorry!
men jag har varit bortrest och har jobbat så har inte haft ork till att blogga. Jag har hunnit scrappar lite med men är hos killen nu och kameran är hemma så kan tyvärr inte visa er något nu.

Idag har jag sökt jobb :D (håller tummarna)  och sen har jag vart hos min underbara vän Petra, Hon bjöd på mat, sedan satt vi och surra en massa och satt å spela Nintendo Wii :)
Och imorgon ska jag åka på praktiken meeeen känner mig inte så motiverad att gå dit då man bara får 130 kr per dag, Visst jag trivs kanon bra men det känns som slav arbete :S  så om de dyker upp nå jobb tar jag det istället...så får hoppas att det blir nå sånt i veckan :)
Hela nästa vecka ska jag i alla fall få jobba och det känna HUR bra som helst!
Ne kanske man ska glo lite på tv innan man lägger sig. men nu vet ni lite hur min vardag ser ut ;)
Ha det så bra.

Hejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar