lördag 22 januari 2011

Förvaring

Hej hopp! 
sitter hemma hos Jocke och fixar lite förvaring medans han är och skjutsar hans kompisar till krogen. 
För typ en vecka sedan gjorde jag min stämpelförvarign och nu sitter jag och gör förvaring till mina alfabet och spellbinders...Det blir faktiskt bra, det kommer bli mycket lättare och hitta rätt bokstäver nu, mindre plats och allt på ett och samma ställe. Fattar inte varför jag inte har gjort det här tidigare :)  Är dock inte klar, måste köpa minst 3-4 övningskörs skyltar till, så mina Grand alfabet får plats.  Bilder på de kommer senare :) (hoppas bara jag kommer ihåg det)

Har också anmält mig till HCS stora pysselträff på Nolaskolan i slutet på mars! Det kommer bli så otroligt roligt och jag längtar redan som en galen scrapnörd ;) hehe
Är det någon av er som ska på träffen här? :D  

1 kommentar:

  1. Så smidigt med ny förvaring, jag har gjort nya hem till alla mina spellisar :D
    Jepp, jag är anmäld till träffen, längtar som ett tok!!
    Kram kram

    SvaraRadera