onsdag 12 januari 2011

Har lite att göra...

Om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jajjemus
2. Höll du några av dina nyårslöften?Hade nog inga, för jag vet att jag ändå inte håller dom (A)
3. Fick någon du känner barn ?  
Japp :)
4. Dog någon som stod dig nära? 
Ja :(
5. Vilka länder besökte du? 
Inga alls
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? 
Ja, ett jobb och en lägenhet!
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 
Oj, det är nog några stycken. Men ett datum är 6e sep för då kom lilla Novalie
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?Jag fick en till systerdotter, jag gick med i föreningen Highcoastscrap (är säker hur mycket som helst)
9. Vilket var ditt största misstag?Det vet jag faktiskt inte.
10. Vilket var ditt bästa inköp?Det var nog... hm... alla scrapbooking saker, kamera, skrivare, Nintendo Wii mm.
11. Vad spenderade du mest pengar på?Det är nog scrapbookingen(A)
12. Vad gjorde dig riktigt glad?Att bli moster igen och Ja, en massa saker säkert ;)
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?Ja, men bara förkyld
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?B.o.B-Airplanes, Eminem-Love the way you lie 
15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?Bättre :)
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?Njaa, tror jag nog hann med det jag ville i stort sett..
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?Nje
18. Hur var din julafton?Sådär
19. Blev du kär?Nopp, är ju redan kär ;)
20. Vilket program har varit det bästa på tv?2 ½ män
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?hm? nej
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?haha jag läste ingen bok :P
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?Ingen spec. vad jag vet :P
24. Önskade du dig något som du fick?
 Ja
25. Önskade du dig något som du inte fick? 
Ja
26. Vilken var årets bästa film? 
Oj gud vad svårt, vet inte den bästa men några bra är: 
The notebook, Bröderna karlsson, The ugly truth.
27. Vad gjorde du på din födelsedag? 
Var hemma hos mig med några kompisar och hade det trevligt
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?Mina vänner och familj
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?Olika
30. Vad fick dig att må bra?Jocke, mina syskonbarn, hästarna :)
31. Vilken kändis var du mest sugen på?En massa ;)  Nerrå, har ju min lilla Jocke :)
32. Vem saknade du?Några vänner och släktingar
33. Vilken var din bästa månad?Svårt, alla var nog bra på sitt sett.
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?Det finns säkert en massa saker man kunde ha gjort bättre.
35. Hur kommer 2011 att skilja sig från 2010? 
Jag kommer få ett jobb så jag kan flytta hemifrån ;D (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar