onsdag 16 mars 2011

En köp galen tjej...

Jag är sååå otroligt bra på att göra av med pengar... fast vem är inte det? ;)  eller det kanske bara är jag som är det? ;P 
Nu har jag handlat en massa grejer.. igen... hehe 
Igår fick jag hem lite stämplar och idag fick jag hem min Bind it all väska som jag hitta till ett bra pris på FB och sedan lite tillbehör till BIAN som jag beställt från nettans
Det är toppen att beställa från henne för man får alltid sakerna så himla fort (y)  och sånt gillas verkligen
Jag har ju köpt en BIA, meeeen den har inte kommit :(  men den kommer nog imorgon... får jag hoppas, annars blir jag ledsen i ögat... hihi















Nu ska jag sätta mig och pyssla lite :D

1 kommentar:

  1. Ojojoj så mycket roligt :D Shit vad jag längtar tills mina beställningar kommer :D :D Hoppas verkligen att dom hinner komma innan scrap träffen ^^

    Btw, så har jag lagt upp mitt bidrag i vår lilla utmaning på min blogg nu ;)

    Hare kung, kram!

    SvaraRadera