lördag 16 april 2011

TÄVLING!!! Skapa ett födelsedags kort till mig! å vinn saker för ca 150 kr

 Halloj!

Jag tänkte göra en liten tävling till er här.
Jag fyller 22 år den 30/4 så jag tänkte att ni
ska få skapa ett födelsedagskort till mig ;)
Ett måste är att det ska finnas något lila
kortet annars är det frittskapande.
(kortet ska vara nyskapt)

Ditt kort måste jag ha senast fredagen den 29/4
Vinnare utses här på min blogg den 2/5
Jag kommer visa alla kort som kommit på min blogg
(om det nu kommer trilla ner några kort i lådan hehe)
Så ni får hålla koll i bloggen ;)  

Jag kommer plocka ihop ett litet paket i värde till ca 150 kr
till den som skapar det finaste kortet till mig.
*Min lillasyster får utse en vinnare!*

Skicka kortet till:
Beatrice Andersson
Hammarv 19c
89231 Domsjö

Så kom igen nu å skapa något fint till mig :D

7 kommentarer:

  1. Vilken rolig tävling.
    Ska se vad jag kan hitta på :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig tävling! Jag har gjort reklam för din tävling i min blogg. :) Jag lånade en bild på ett kort du har gjort och satte i mitt inlägg. Hoppas att det gick bra!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tack för titten hos mig : )
    Åh ja hinner tyvärr inte göra nått kort : (
    Men GRATTIS ändå!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för rar kommentar i min blogg :)

    SvaraRadera
  5. Ett kort ska du i alla fall få, men jag bloggar inte det än så du kan inte tjuvkika :)

    SvaraRadera
  6. Har skickat mitt kort till dig idag, hoppas det hinner fram tills imorgon. :)
    Det är mycket lila på kortet :)

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS i efterskott...
    Hoppas att du hade en fin födelsedag.

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera