onsdag 16 januari 2013

Oj oj oj vad tiden springer iväg... den går alldeles för fort..

sist jag bloggade berättade jag ju om att jag var gravid... och nu har han kommit (eller ja, för 10 veckor sedan)

På beräknat datum 6/11-12 kom våran son Vincent!
han var 55cm och vägde 3635 g så han var en riktig lång´en ;)  men han brås på mamma och pappa sin!
 Du är det finaste mitt öga har skådat <3 
Så nu är det fullt "ös"här hemma...eller ja nästan så.. men det finns inte så mycket tid över till att scrappa/blogga just nu.
Men jag har faktiskt hunnit gjort en Layout på han och scrappat ihop dopkorts inbjudningarna, och ett födelsedagskort! så lite har man ju ändå hunnit göra under tiden ;)  har dock inga bilder och bju på på de.

1 kommentar:

  1. Så fin er son är! Grattis än en gång! Du behöver ju inte scrappa. Nu har du ju nåt mycket bättre. :)

    Ha det bra! kramis Pernilla

    SvaraRadera